جراحی گوش

چهارشنبه 16 اسفند 1396
11:06
drm

اگر به مطب های زیبایی مراجعه کرده باشد و یا مقالات جراحی زیبایی را مطلعه کرده باشد بدون شک اصطلاح جراحی بینی گوشتی را شنیده اید. جراحی بینی گوشتی یکی از سخت ترین نوع جراحی های زیبایی بینی می باشد که با هدف اصلاح ساختار و یا اصلاح ظاهری بینی انجام می شود. اصطلاح بینی گوشتی ناشی از پوست ضخیم بیمار می باشد و از آنجا که بافت غضروفی کمتری در بینی بیمار وجود دارد شکل دادن به بینی کار سختی می باشد. جراحی بینی گوشتی معمولا به همان روش جراحی زیبایی بینی انجام می شود ولی با توجه به پوست ضخیم بیمار در این نوع عمل بینی ایجاد شکل نازک و قلمی در بینی معمولا کار جراح و متخصص ماهر و توانا می باشد. دکتر میلانی یکی از بهترین جراحان بینی گوشتی می باشد که در تلاش است سالم ترین و بهترین نتایج را پس از عمل زیبایی بینی در بینی فرد ایجاد کند.

رینوپلاستی یا همان جراحی زیبایی عملی است که در حال حاضر بسیار رواج یافته است. تغییر فاکتور های زیبایی در کنار پیشرفت دانش و تکنولوژی موجب شده است که این نوع جراحی بسیار رواج یابد. همه ساله عده زیادی از افراد با تحقیق و یا بدون تحقیق به جراحان پلاستیک مراجعه می کنند. ابته بهتر است برای این نوع عمل زیبایی خصوصا جراحی بینی نزد افراد متخصص مراجعه کنید تا هم سلامتی خود را حفظ کرده باشید و هم دچار مشکلات تنفسی نشوید

در تصاویر زیر می توانید نمونه کار های جراحی بینی گوشتی دکتر میلانی را مشاهده کنید همان طور که در تصاویر می بینید ظاهر مناسبی در بینی بیمار پس از عمل جراحی بینی ایجاد شده است. شما می توانید نمونه کار های جراحی بینی استخوانی و همه نمونه کار های جراحی بینی را مشاهده کنید.

جراحی زیبایی گوش توسط دکتر میلانی


[ بازدید : 102 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]

جراحی گوش

جمعه 4 اسفند 1396
12:06
drm

کاهش سایز (اندازه) گوش های بزرگ یا برگرداندن و نزدیک کردن گوش های برجسته به نزدیک سر اوتوپلاستی و یا جراحی زیبایی گوش نامیده میشود. جراحی گوش معمولاً حتی در کودکان و در سنین قبل از ورود به مدرسه قابل انجام است.

مدت زمان عمل:

2 تا 3 ساعت

اثرات جانبی:

احتمال درد، تورم، قرمزی و بی حسی در روزهای اول بعد عمل وجود دارد (به بیماران توصیه می شود که روی پهلوها نخوابند تا به گوش ها فشار نیاید).

بهبودی:

بازگشت به کار یا مدرسه: بعد از 5 تا 7 روز.

شروع ورزش و فعالیت شدید:1 تا 2 ماه بعد از عمل جراحی.

خطرات:

احتمال عفونت نرمه یا غضروف و ندرتاً اسکار زخم و یا هماتوم وجود دارد. تکرار جراحی برای اصلاح بازگشت جلو زدگی گوش ندرتا لازم است.

نتایج:

دائمی

تکنیک عمل:

نوع برشی که برای جراحی گوش استفاده می شود به مشکل گوش بستگی دارد. در یکی از تکنیک های رایج، جراح یک برش کوچک در پشت گوش ایجاد می کند تا غضروف را آزاد کند، سپس غضروف را می تراشد و آن را به سمت سر، خم کرده و با کمک بخیه ان را فیکس میکند گاها لازم است برای رسیدن به فرم مطلوب قسمتی از غضروف گوش برداشته شود.

وضعیت بیمار:

بستری موقت

بیهوشی:

عمومی یا نیمه بیهوشی

دکتر شاهین میلانی بهترین جراح زیبایی گوش


[ بازدید : 102 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]

جراحی بینی

چهارشنبه 2 اسفند 1396
14:17
drm

عمل بینی یا همان رینوپلاستی از دو کلمه رینو به معنی بینی و پلاستی به معنی ترمیم یا بازسازی تشکیل شده است. و عملی است که جهت بازسازی و اصلاح شکل ظاهری بینی انجام می‌شود. جراحی زیبایی بینی سابقه چند صد ساله داشته ولی رینوپلاستی به معنی واقعی با متدهای جدید در دهه‌های اخیر رو به رشد و پیشرفت بوده است. عمل رینوپلاستی مخصوصاً در 4 دهه اخیر دچار تحول اساسی شده است.

جراحی بینی (رینوپلاستی) شایع‌ترین عمل زیبایی در کشور ماست در این عمل جراح بینی تلاش خود را جهت ایجاد بینی زیبا و متناسب با اجزاء دیگر صورت به کار می‌گیرد. شما می توانید گالری نمونه کار های جراحی بینی دکتر میلانی را مشاهده کنید.

در صورت وجود مشکلات داخلی مثل انحراف تیغه بینی، پولیپ بینی، بزرگی شاخک‌های داخل بینی و … این مسائل همراه با جراحی بینی قابل اصلاح است. در رینوپلاستی مدرن با بازسازی و استحکام ساختمان بینی علاوه به زیبایی ظاهری، سلامتی داخلی آن نیز تضمین می‌شود. در طی جراحی بینی جراح می‌تواند اندازه بینی را متناسب با اجزاء صورت و با حفظ عملکرد تغییر دهد، عرض بینی را با لحاظ مسائل فوق در قسمت استخوانی و قاعده بینی تغییر دهد نوک بینی را جمع کرده و افتادگی آن را رفع کند. سوراخ‌های بینی را کوچک کرده و متقارن نماید و برجستگی یا فرورفتگی پشت بینی را اصلاح نماید.

بینی از نظر ساختاری دارای معیارها و الگوهای خاصی در کتب مرجع است که جراح بینی سعی می‌کند بینی بیمار را تا حد امکان از نظر ظاهری به الگوهای استاندارد تعریف شده نزدیک سازد البته تا حد زیادی این مسئله به ساختار اولیه یا زمینه بینی بیمار نیز بستگی دارد. در صورت وجود مشکلات داخلی بینی و سینوس‌ها که شامل گرفتگی بینی و خونریزی، سینوزیت حاد و مزمن و غیره می‌باشد جراحی بینی می‌تواند هم‌زمان با رفع این مشکلات انجام شود که شایع‌ترین آن انحراف تیغه میانی بینی است که حین عمل قابل رفع است. آگاهی از اصول اولیه و اطلاعات پایه عمل رینوپلاستی در نتیجه درک و انتظار درست از عمل فوق قدم اول و اساسی برای شما که قصد انجام چنین عملی را دارید می‌باشد.

تصویر زیر نمونه ای ازنمونه کار های دکتر میلانی در جراحی بینی استخوانی می باشد. اگربه تصویر دقت کنید بیمار دارای قوز در بینی خود می باشد که با شکل دهی به بینی بیمار قوز بینی بر طرف شده است و اصلاح نوک بینی زاویه مناسبی بین بینی و لب ایجاد شده است. برای اطلاعات بیشتر درمورد این نوع جراحی می توانید مقالات جراحی بینی استخوانی را مطالعه کنید.

جراحی بینی توسط دکتر میلانی


[ بازدید : 266 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به drmilani.avablog.ir است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]