عمل دماغ گوشتی

سه شنبه 16 مرداد 1397
9:58
drm

عمل دماغ گوشتی

دماغ همه افراد متشکل از یک ساختمانی با گوشت،غضروف و پوست می باشد. تمام افراد دارای دماغ های متفاوت با شکل ها و پوست های مختلفی هستند و این موضوع در نتیجه عمل دماغ آنها بسیار تاثیر گذار می باشد. در این نوع از جراحی به منظور زیبایی و یا از بین بردن مشکلات تنفسی، عمل دماغ های غضروفی وو استخوانی به آسانی انجام می گیرد. اما عمل دماغ گوشتی یکی از نگرانی های بسیاری از کسانی است که دارای بینی گوشتی می باشند. از این رو باید بدانید درر صورتی که جراح شما دارای تجربه و مهارت کافی در عمل دماغ باشد، نتیجه عمل بسیار خوب و با رضایت شما همراه خواهد بود.

تشخیص دماغ گوشتی

در عمل دماغ تشخیص نوع بینی از نظر ساختاری بسیار نقش مهمی در نتیجه عمل خواهد داشت و به علاوه با اهمیت ترین نکته در عمل دماغ، پوست می باشد.در شرایطی که پوست دماغ دارای ضخامت زیادی باشد، آن بینی گوشتی است. نوک بینی های گوشتی پهن است و پوست این نوع از بینی ها بسیار چرب می باشد.. مشخصات دماغ گوشتی به شرح زیر می باشد:

  • نوک دماغ گوشتی دارای غده های چربی زیادی است.
  • دارای پوستی با ضخامت زیاد و کلفت است.
  • ساختار دماغ گوشتی ضعیف است.
  • نوک دماغ گوشتی بزرگ می باشد.

آیا عمل دماغ گوشتی قابل برگشت است؟

افرادی که دارای دماغ های گوشتی هستند، نگرانی زیادی در رابطه با برگشت حالت اولیه دماغ بعد از عمل دماغ دارند. بهتر است بدانید در شرایطی که 6 ماه بعد از عمل دماغ بگذرد و نتیجه آن چیزی که می خواهید باشد، دیگر هیچ تغییری ایجاد نخواهد شد. در عمل دماغ گوشتی، به علت ضخامت زیاد پوست این نوع از دماغ ها،، زمان زیادی به منظور دستیابی به نتیجه نهایی نیاز دارد. از این رو باید 6 ماه تا 1 سال از عمل دماغ بگذرد که بتوان نتیجه را ارزیابی کرد.

برای انجام عمل دماغ های گوشتی، معمولا از روش باز نیز استفاده می شود. با به کار بردن این روش می توان به نوک دماغ به راحتی دید و دسترسی داشت و از این رو نتیجه نهایی مناسبی خواهید داشت. کسانی که دارای دماغ های گوشتی هستند، باید توقع واقع بینانه ای در رابطه با نتیجه عمل دماغ خود داشته باشند.

عمل دماغ گوشتی توسط دکتر میلانی


[ بازدید : 339 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به drmilani.avablog.ir است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]