دوران نقاهت بعد از عمل بینی

دوشنبه 22 مرداد 1397
15:02
drm

دوران نقاهت بعد از عمل بینی

در زمان نقاهت بعد از عمل بینی باید مواظب باشید تا ضربه ای به بینی شما وارد نشود. بعد از گذشت چند روز اول شما می توانید مطالعه کنید و تلویزیون بیبنید. در هفته های اول بعد از جراحی بینی حس خواهید کرد که بینی شما کیپ شده است. در این روز ها معمولا بیماران از راه دهان تنفس می کنند. عمل بینی درد زیادیی ندارد؛ معمولا دکتر قرص مسکن تجویز می کند که در هنگام درد مصرف کنید اما در بیشتر موارد استفاده نمی شود. کبودی بعد از عمل بینی احتمال دارد که تا ۲۲ هفته ادامه داشته باشد.

زمان انجام فعالیت های روزمره

معمولا در بیشتر موارد ۱۰ روز بعد از عمل بینی بیماران به فعالیت های مربوط به خانه و محل کار خود می پردازند. برای فعالیت های بیشتر به وقت زیادتری نیاز هست.بهتر است حدود ۶ هفته صبر کنید. اصلی ترین دوران نقاهت برای بیماران ۱ هفته اول می باشد. از این رو کسانی که درس می خوانند و یا شاغل هستند تاا حد امکان ۱ هفته اول را مرخصی گرفته و سعی کنند در خانه استراحت نمایند.

ورم بعد از عمل بینی

بعد از عمل بینی دچار ورم خواهید شد. این ورم برای همه طبیعی هست در برخی موارد افراد تصور می کنند که تغییر زیادی نکردند اما شکل بینی در ابتدا ۶ ماه زمان می برد که قسمت اعظم ورم آن از بین برود. شکل اصلی بینی بعد از یک سال مشخص خواهد شد.

دوران نقاهت بعد از عمل بینی

چسب زدن بعد از عمل بینی

بعد از جراحی بینی به دلیل اینکه ساختمان بینی بسیار حساس است باید برای مدتی چسب بزنید. چسب زدن روی بینی باعث کاهش ورم هم خواهد شد. در بعضی مواقع باید به مدت ۲ ماه مرتب چسب زده شششود. اما در مواردی مثل بینی های گوشتی شاید نیاز باشد به مدت ۶۶ ماه چسب زده شود.

دوران نقاهت بعد از عمل بینی توسط دکتر میلانی


[ بازدید : 384 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به drmilani.avablog.ir است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]