روش های جراحی بینی استخوانی

سه شنبه 28 اسفند 1397
13:06
drm

افرادی که دارای پوست نازکی در بینی خود می باشند معمولا دارای استخوان بیشتری در بینی خود می باشند و در بعضی از مواقع این استخوان خود را به صورت قوز بینی نشان می دهد. عمل بینی استخوانی یکی از جراحی های رینوپلاستی می باشد که با هدف اصلاح ساختار بینی صورت می گیرد. روش های جراحی بینی استخوانی با توجه به تشخیص جراح می تواند به شکل های مختلف انجام شود که در نهایت شکلی مناسب در بینی ایجاد می شود.

تصاویر زیر نمونه کاری از جراحی بینی استخوانی می باشد که توسط دکتر میلانی انجام شده است. برای مشاهده نموه کار های بیشتر و تصاویر قبل و بعد عمل بیماران می توانید به گالری عمل بینی استخوانی مراجعه کنید.

چگونگی انجام روش های جراحی بینی استخوانی

روش های جراحی بینی استخوانی نیز مانند سایر روش های جراحی زیبایی بینی می تواند به روش های باز و بسته انجام شود. ولی نکته ای که که وجود دارد این است که در جراحی بینی به روش باز از انجایی برش بر روی تیغه وسط بینی ایجاد می شود , سبب می شود پوست بینی به طور کلی از قسمت استخوانی جدا شود و جراح دید کاملی از ساختمان بینی استخوانی خواهد داشت.

جراح درتلاش است با برداشتن قوز بینی و جابه جا کردن غضروف ها عمل جراحی زیبایی بینی را انجام دهند و افتادگی نوک بینی را رفع کند و سایر تغییرات لازم را بر روی بینی بیمار ایجاد کند.

پس از عمل بینی استخوانی مانند سایر جراحی های رینوپلاستی، بیمار باید یک سری نکات را رعایت کند تا زمان بهبود پس از جراحی کاهش یابد. میزان بهبود بیمار در این نوع جراحی معمولا آسان تر از بینی گوشتی می باشد و تورم پس از عمل نیز به نسبت کمتر می باشد.

عمل بینی استخوانی توسط دکتر میلانی


[ بازدید : 282 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به drmilani.avablog.ir است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]